Sunday, July 3, 2011

cinta SAYANG rindu lelaki ITU

i believe that GOD above created u for me
he picked u out from all the rest cause
 he knew i'd love u the best
jangan muak,jangan meluat bila baca,
this calling momment between sang cinta



*if  aku marah panjang berjela macam karangan sekalipun,si lelaki akan ttp senyap dan mengalah.
 walaupun itu salah aku.
*if aku story bergunung ganang sekalipun,si lelaki  akan dengar dan bagi pandangan
*si lelaki selalu pesan,"ucuk jangan gatal dekat sana,bie sentiasa ada dengan ucuk.INGAT!yess..i selalu ingat bby.dan tak pernah terlintas dekat fikiran i nak cari lain.
*si lelaki tak suka aku reply msg pendek .
*si lelaki  tak pernah kisah tentang apa-apa CUMA dia tak suka saya rapat dengan lelaki.EXCEPT dengan kawan-kawan sekolah aku SEBAB dia tahu siapa kawan aku.
*si lelaki sangat faham dengan perangai aku.
*si lelaki tak suka aku freehair.
*si lelaki tak suka kalau aku keluar malam,"katanya dia risau kan aku
*si lelaki lebih suka aku pakai tudung ala-ala bawal.TAHU KAN?
*si lelaki selalu pesan,sejauh mana pun kami.we always dekat .
*si lelaki selalu bagi kata-kata semangat dekat aku,dia bagi semangat belajar rajin-rajin
*kalau aku malas nak study dia suruh fikirkan "kenapa aku ada di sini"sebab nak belajar kan?
*setiap pagi si lelaki kejutkan aku pergi kelas.HAH terbalikan?

itu sahaja untuk hari ini,aku tgh mnghitung hari..
semarah mana pun aku,dia tetap di hati aku.
aku sayang kau doh hisham
(08july 2006 until now) *doakan kami !

1 comment:

  1. i doakan tauuu <3
    eh i pun tengah counting 8 july tuuuu. sebab akmal nak datang rumah jumpa my mom. teehihi :')

    happy always k babe!

    ReplyDelete