Sunday, April 10, 2011

AKU tetap AKU

Mungkin aku terlalu bersabar dgn kau selama ni. Then aku akan teruskan bersabar. Berdoa, bertawakal dan ingat tuhan. Bagi aku kalau aku terus melayan kerenah kau sampai bila-bila pun ia akan berterusan. Ini hidup aku. Suka hati aku lah. JANGAN NAK SIBUK-SIBUK PASAL HAL ORG LAIN. Jangan dengki dengan hidup orang lain. Walaupun orang itu buat kesalahan yang besar pun biarkan dia. Biarkan dia dengan hidup dia. Kita adalah kita, dia adalah dia..Kenapa mesti nak Menghanjing, memperli, menghasut, mengaibkan, memutar belitkan dan mengungkit ?! Biarkan dia..
As you said before, what goes around comes around right. So maybe dia dah terkena. So just let it be.. Inilah reality kehidupan. Hidup ni ibarat roda.. Kadangkala kita dibawah kadangkala juga kita diatas. Yang perlu kita lakukan ialah beristifar & ingat tuhan.  Tuhan itu ADIL. Dia bagi dugaan kat hambanya yang boleh hambanya pikul sahaja. Jangan cepat mengaku kalah & teruskan usaha memperbaiki diri sendiri agar menjadi insan yang berguna kelak. Jangan runsing & stress. 
Plus aku masih ramai kawan yang support aku. Jangan bersedih atau berduka. Mulut orang.. Lama-lama penatlah nak bercakap. They are haters ~! Mereka dengki dgn Life aku yang best(perasan jap!ahah) & ramai kawan yang best ! So, chill & sabar okay :)


p/s:utk awok hisham yg byk bagi support utk budak degil ni :
However far away,
i will always love you.
However long i stay,
i will always love you.
Whatever word i say,
i will always love you

No comments:

Post a Comment